It's been a long time.. eh? (1)

Assalamualaikum. And hello.

Sorry for the late update. Yeah, due to some reasons (ey yeke? pemalas?) I had to pause myself from updating this blog. Ya lor, duduk SBP, kau nak update macamana? Even masa cuti pun sibuk. Heh heh.

Oh by le' way, alang-alang dah lama tak update. Baik post panjang sikit ek?
Below are some of my tidbits:

April:

Macam biasa, my birthday goes on the 2nd of April. Time ni rasa agak hambar, bukanlah hambar gila. But then you know, when you live at FRS (SBP), with a bunch of newly-met friends, bila nak sambut pun macam teragak-agak. Nak over pun tak boleh, hoho. The night before, Amok, my dormmate woke me up from my sleep. "Japgi (12:00) birthday kau kan?" he asked. "Oh haah. (Nampak benor lupa kat situ).", I replied. "Bangun ah jap, kita sambut sama-sama.", okay terharu sat. Amok ada soft-side. Lagi berapa minit nak pukul 12:00, abang Affdzal masuk dorm. Dia pun sambut sekali. So I got this list: Yang first sekali wish aku is Amok, second is abang Affdzal, then Ed, classmate aku. Lepas tu baru bersepah yang wish aku. Happy kak ton tau. :p

End of April, 22nd for sure, I'm invited (cewah, invited)  to my graduation ceremony at my old school, SMK Alam Megah (2). Wait, tak gempak. SMK Alam Megah (2). Hahaha okay stop. But this time the ceremony held at school. Bapak dia (bapak siapa?), dulu buat kat dewan. Siap panggil nama majlis tu Malam Anugerah Bestari, sekarang ni Majlis je. Okayy, asal turn aku je spoil. By the way dapat jumpa buddies yang dah pergi SBP lain, plus old schoolmates memang buat aku rindu gila kat diorang.



Some of my friends who went to FRS / Technic School:

Muqhriz: Alam Shah Science School (ASiS)
Haziq   :  Alam Shah Science School (ASiS)
Farid    :  Alam Shah Science School (ASiS)
Farisya :  Tuanku Jaafar Technic School (STTJ)
Shira    :   Banting Science School (BASIS)

MRSM students:

Alissa : Tun Ghafar Baba (TGB)
Anis Q:  *tak ingat*
Shark:   Pengkalan Chepa (PP)

Lepas ambik anugerah terus pergi melantak kat Secret Recipe, Giant PH. Masa makan memang hu-ha gila, sekali datang bil: RM200+. Memang gamam habis, nasib baik ada sorang auntie yang duduk kat sebelah topup RM10 untuk kitorang. Thanks, angel! :D

With Isya after lunch at Giant.
Masa tu kulit dah gelap gila sebab berjemur, kawad punya pasal lah nei. Tu yang malas nak tunjuk muka sangat. :D Btw, I'm gonna miss them. Plus geng-geng gamelan and cikgu Ramli. :D

*to be continued, pancit pulak bila nak type panjang-panjang. Sorreh, and SYS* :)

No comments:

Post a Comment

Who's there?