Immaturity? I think.

Malam kelmarin, aku tengah nak siapkan template blog , and suddenly apa benda tah yang jadi dekat Blogger aku, template dia jadi default, macam budak beginner tengah nak buat blog. And aku rasa blog budak beginner lagi bagus daripada blog aku waktu tu. And bila aku fikir balik, blog lama aku lagi bagus and aku tak sepatutnya ubah apa-apa dekat blog aku. *facepalm*

Nak tak nak aku kena pakai template Blogger jugak, nasib ada template yang ni (yes, yang korang tengah tengok ni) which I think the best among the other types of templates.

Sedang aku tukar template blog, aku sempat baca entri-entri yang aku post dulu. Ada yang legit, ada yang pelik sampai otak aku kata  "vapak childish!", and ada yang.....agak immature .__.

Aku rasa korang boleh bukak post-post lama and baca, and if korang rasa post-post lama agak awkward berbanding sekarang, aku mintak maaf. To be honest bila aku baca balik post-post lama, aku facepalm muka sendiri sebab yeah, aku blogging ikut emosi. Macam entri dekat bawah ni (BFTJ), entri tu aku post masa aku gaduh dengan best friend aku. Ya aku tahu entri tu awkward untuk dibaca but... kan aku dah kata. -_-

Bila aku fikirkan balik masa aku baru start blogging and aku punya entri semua nampak agak tak matang, aku macam nak naik mesin masa and cekik aku yang dulu:

Yep, itu reaksi aku. No lies.

And kalau korang rasa aku patut post entri yang agak mature dan legit, aku akan buat. Tapi kalau ada yang emo tu korang tak boleh kata apa lah. Sekian daripada beta. :) 

No comments:

Post a Comment

Who's there?