BFTJ

Aku dah malas nak update blog sebenarnya, bukannya ada nak baca #butthurtsplease . Tapi sebab aku dah tak ada orang lain nak aku luahkan isi perut aku ni, baik aku luahkan dekat sini.

krik krik krik

Aku tak boleh bergaduh, kalau aku gaduh, sampai anak cucu berkoyan pun aku akan dendam. Tapi kalau dah sampai kat best friend sendiri, aku lemah. Pandai eh kau, tunjal kepala.

Aku tak pandai nak mulakan cerita ni, salah taip, mampus. Tapi aku cuba lah jugak, bukan selalu aku update blog. :3

krik krik krik


IDK, aku baru jadi best friend dia awal tahun ni, and mungkin aku agak jacoon sebab tak pernah-pernah dapat best friend yang boleh ajak lepak selalu and whatever the heck blabla.

And somehow malam sebelum last day PMR, aku gaduh dengan dia. Okay, honestly aku tahu korang yang baca dah mula awkward as like we were couples or whatever you guys think but seriously, pasal hal kecik kitorang gaduh. And in the end until now aku tak cakap dengan dia, boleh siap unmensi dekat Twitter.

Kakak aku tegur aku cara aku meroyan hilang kawan sama macam perempuan meroyan hilang bf. Aku fikir balik, haah, memang sama. Aku cuba kawal, tapi emosi budak lelaki lembut macam aku tak boleh dipegang, maklumlah lembik sangat susah nak pegang krik krik krik. But until now aku rasa hambar. Tak ada best friend punya pasal. Dari dulu aku nak ada best friend yang boleh keluar lepak sama-sama, itu dan ini.  Tapi, mungkin aku memang tak patut ada best friend dari azali.

Memang best friend punya fasal boleh buat kita menangis eh?

Aku kena stop buat entry awkward ni. Sumpah aku dah rasa pelik semacam, eeyer.
:'(

No comments:

Post a Comment

Who's there?