To Satisfy Everyone..

I will tell you guys (and bitches girls) out there, who always blaming me as "menyakai macam anjing" or "barua cikgu" or "playboy" or "kerek nak mampus" or "bapok", here are my explanation;

1.Menyakai Macam Anjing

Exp: Memang speechless bila dengar orang kata macam tu, I mean like, you are a prefect, prefect must show good examples, and this is my 1st year being a prefect. So kalau ada yang kata aku menyakai macam anjing, baca post ni. Buang masa siot nak menyakai depan mata korang. Membazir masa korang (especially pelajar tua budak form 5). And okay, mungkin ada lah jugak silap kot, tapi literally kau kena faham lah, jangan bagi tuduhan bangang yang melulu boleh tak? Korang dah senior, perhaps otak korang lebih matang and maju daripada aku kan? Harap maklum terasa. ;P

2. Barua Cikgu

Exp: Again, aku ni prefect, bodoh tak faham bahasa ke? Point dalam otak korang ialah aku ni nak bodek cikgu. Lawl, karat kolot lah minda korang. So lame, bukankah meringankan tangan seseorang adalah pahala ? ():) And of course, cikgu sentiasa mintak tolong aku so not my fault! Kalau korang jealous sangat, pergilah volunteer dekat cikgu, and kau akan rasa apa aku rasa. Taknak? Bukan masalah aku. LAME ;P

3. Playboy

Exp: I have 4 sisters, and I am the last boy on my family. So naturally I mix easier with girls and female teachers because I feel more confortable to conversate. Same like a girl who have 4 or more brothers, without further observation you will find her quite closer woth the boys, right? Come on fags guys and girls. You have brain. Spicy eh? Serves you right.

4. Kerek Nak Mampus

Exp: I think the explanation is quite same like no.1.

5. Bapok

Exp: Okay, very sensitive disdain. Like explanation no. 3, I am the youngest BOY in 5 siblings which the majority goes to 4 SISTERS. Kau cuba bayangkan, anak bongsu, lelaki, ada empat kakak, kena manja. Bukan ke tu faktor aku jadi tajuk kat atas? Kenapa perempuan ada sifat tomboy tak jadi isu hangat? Kenapa lelaki lembut jugak? Pfft, bastards jakons.

~

Done, so anything about me that unsatyisfy yourself, please tell me ASAP or if not, SMOKE #lame joke. Bye .

No comments:

Post a Comment

Who's there?